søndag 23. november 2008

Birks første skitur!

Lørdag var jeg, Geir og Camilla på skitur. Det var masse snø på fjellet og jeg brente opp alt kruttet ganske fort med all basingen i den lette snøen! Det var kjempemorro, men Geir måtte bære meg i nedoverbakkene hjem igjen for da begynte jeg å bli sliten, heldigvis gikk vi ikke så langt.

På fredag var Åsa, Pete og Scooby på besøk hos oss, Scooby og jeg lekte masse i hagen. Det var kjempemorro, vi skal til Scooby på tirsdag å leke!

Idag har jeg løpt rundt ute mens Geir har høgd ved, etterpå var Camilla og jeg nede på fotballbana og øvde litt på forskjellige ting, da vi kom oppigjen fikk jeg øve litt med rypevinge og det er kjempe spennende! Nesten bedre enn godbitene. Gleder meg alt til neste helg for å se hvilke morsomme ting som skjer da...



Ingen kommentarer: